Friday, August 21, 2009

အိပ္ျခင္းကို ရြံမုန္းသူ ႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့ကမၻာရွာေဖြသူ


က်မ ႏွစ္ႏွစ္ခ်ဳိက္ခ်ဳိက္ အိပ္ေပ်ာ္သြားမိခဲ့တဲ့ ညေလးတစ္ညဟာ က်မဘ၀အတြက္ အစားထိုးမရနိုင္တဲ့ ရွဴံးဆုံးမႈေတြမ်ားစြာကို ေပးဆပ္ခဲ့ရတယ္။ ႏွလုံးသားေတြကြဲေက်ခဲရတယ္။ အားကိုးရမဲ့ သားေယာက်္ားေလး ဖြားျမင္တဲ့ ညမွာပဲ က်မဘ၀ ေန၀င္သြားသလိုျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ က်မအေတြးက ဒီသားလွရတနာေလး ေမြးဖြားလာေတာ့ ဇနီးမယားေမတၱာအျပင္ သားေလးအေပၚ ဖခင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာတစ္ခုပါ ရစ္ပတ္ႏြယ္လာတဲ့အတြက္ ဒီတစ္ခါေတာ့ က်မတို႔သားအမိအေပၚ ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ ခ်စ္ေမတၱာေတြ ခိုင္ၿမဲေတာ့မယ္၊ က်မတို႔ကို စြန္႔ခြါသြားရက္ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ ေတြးေတာမိခဲ့တယ္။ အေတြးနဲ႔ ၾကည္နူးမ၀ခင္မွာ ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ အရိပ္အေယာက္ေလးကိုပါမေတြ႕ရေလေတာ့ ေရႊြနန္းေတာ္တစ္ခုလုံး အုံးအုံးကြ်က္ကြ်က္ ဆူညံပြက္လို႔....၊ က်မေတာ့ သိလိုက္ပါၿပီ ေမာင္ေတာ္ဟာ သားေလးနဲ႔ က်မကိုေရာ ေရႊထီးေရႊနန္းကိုပါ အၿပီးတိုင္ စြန္႔ခြါသြားၿပီဆိုတာကို .............။
တြယ္တာမႈကို အေျခခံတဲ့ ေၾကကြဲမႈမ်ားစြာကို အဲဒီည မိုးမလင္းခင္မွာပဲ က်မခံစားခဲ့ရတယ္။ တစ္ေန႔ေန႔မွာ ဒီလိုေၾကကြဲမႈေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရမွာကိုသိလွ်က္နဲ႔ မတားဆီးနိုင္ခဲ့တာ။ တားဆီးလို႔ ရနိုင္မွာလည္း
မဟုတ္ပါဘူးေလ.........။
ေမာင္ေတာ္ဟာ သားေလးနဲ႔ က်မအနားမွာ ထာ၀ရရွိေနေတာ့မွာပဲလို႔ က်မဖာသာက်မ ေတြးထင္ထား
ခဲ့မိတယ္။ ဒါဟာ ရူးသြပ္မႈတစ္ခု ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ဒီရူးသြပ္မႈေလးနဲ႕ပဲ အသက္ရွင္ခ်င္ခဲ့တာပါ။
၀မ္းနည္းအားငယ္မႈကို ခံစားရေပမဲ့လည္း ေမာင္ေတာ္က က်မတို႔သားအမိကို စြန္႔ခြါသြားသည့္တိုင္ အသဲေတြလည္းမမာနိုင္၊ နာ လည္းမနာနိုင္ျဖစ္ေနရတယ္။ က်မေလ... ဒီလိုျဖစ္ခဲ့တာေတာင္ ေမာင္ေတာ္ မင္းသားအေပၚခ်စ္တဲ့ က်မရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြဟာ ဆံခ်ည္တစ္မွ်င္စာေလးမွ် မေလ်ာ့ပါးခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ေလ က်မရင္ထဲမွာ သိပ္မုန္းတာတစ္ခုေတာ့ရွိလာခဲ့တယ္။
'' အိပ္ျခင္း '' ကို က်မသိပ္မုန္းသြားခဲ့တယ္။ '' မုန္းတယ္ မုန္းတယ္ '' ဆိုတဲ့စကားကို ထပ္ခါထပ္ခါ က်မစိတ္ထဲမွာ ေရရြတ္ရင္း ဒီအိပ္ျခင္းကို က်မအရမ္းရြံမုန္းေနမိေတာ့တယ္။
အမွန္တကယ္ အိပ္ေပ်ာ္သြားရင္ ေလာကႀကီးဘာျဖစ္လာမလည္း ဆိုတဲ့အေတြးေတြနဲ႔ ...........
ယေသာဓရာမင္းသမီးေလးလိုပဲ ကိုယ္လည္း အိပ္ေပ်ာ္သြားခ်ိန္ ခ်စ္သူေတြက ကိုယ့္ကိုစြန္႔ခြါ....ကိုယ္က ခ်စ္သူေတြကိုစြန္ခြါသြားမႈေတြမ်ား ႀကဳံေတြ႕ရေလမလား ဆိုတဲ့အေတြးေတြနဲ႔ အိပ္ရမွာကို ေၾကာက္လန္႔ေနမိ
ေတာ့တယ္။ အိပ္ရမွာကို ရြံမုန္းမိေတာ့တယ္။
ယေသာဓရာမင္းသမီးေလးဟာ သူမအိပ္ေပ်ာ္ေနမိတဲ့ ညေလးတစ္ညမွာ ေရႊနန္းေတာ္၊ သူမနဲ႔ ေမြးကင္းစ သားေတာ္ေလးကို သူ႔ေမာင္ေတာ္ သိဒတၳမင္းသား ဘုရားအေလာင္က စြန္႔ခြါလို႔ ေတာထြက္သြားတဲ့
အခ်ိန္ကစၿပီး အိပ္ျခင္းကို ရြံမုန္းသြားခဲ့တယ္။
စြန္႔ခြါရက္သူက စြန္႔ခြါရက္ေသာ္လည္း မမုန္းနိုင္သူအဖို႔ေတာ့ အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ ညမ်ားစြားကိုျဖတ္သန္းလို႔.....
နစ္ေတြၾကာလာေတာ့လည္း ေအာ္... ေမာင္ေတာ္ဟာ သူ႔ရဲ႕ျပည့္စုံမႈ၊ ၾကည္ႏူးသာယာမႈေတြကို စေတးၿပီး က်မတို႔သားအမိနဲ႔ ကပိလ၀တ္ ျပည္သူျပည္သားေတြကို စြန္႔ခြါသြားတာဟာ မုန္းလို႔ မဟုတ္ပါဘူးဆိုတာရယ္ ...ေလာကရွိ သတၱ၀ါအားလုံးကို သနားၾကင္နာမႈေတြနဲ႔ ကယ္တင္ဖို႔ဆိုတာရယ္.. သိလိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ က်မေရာ သားေလးနဲ႔ ကပိလ၀တ္ေန ျပည္သူျပည္သားအားလုံးပါ ေမာင္ေတာ္ ရွာေဖြေတြ႕ရွိတဲ့ '' ေအးၿငိမ္းတဲ့ ကမၻာသစ္ '' မွာ အပူအပင္ကင္းစြာနဲ႔ ျပန္လည္ဆုံဆည္းေနၾကရၿပီဆိုတာ သေဘာေပါက္နားလည္သြားေတာ့တယ္။

ဘုရားအေလာင္းသိဒၵတၱမင္းသားနဲ႔ ယေသာဓရာမင္းသမိးေလးအေၾကာင္းကို အိပ္မေပ်ာ္ တ့ဲ ညေလးတစ္ညမွာ ခံစားမႈေတြနဲ႔ ေရာေမြလိုက္မိတယ္။
အားလုံးေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းရွိၾကပါေစ။

No comments:

Post a Comment